wtorek, 10 kwietnia 2012

Pracowity dzień :)

Święta, święta i po świętach :) Dzień dzisiaj mało zachęcał do wygrzebania się spod kołderki, bo za oknem tylko wiatr i chmury - wiosno, gdzie jesteś? Jednak szał świąteczny, kilka wielkanocnych wizyt i wręczonych drobiazgów sprawiły, że dzisiaj ochoczo zabrałam się do pracy :)
Zaczęłam od wyzwania Diabelskiego Młyna lift zakładki Noomiy, bo ono trwa do dzisiaj, więc zostało mi mało czasu, ale machnęłam od razu dwie zakładeczki, które są moim kolejnym debiutem, bo do tej pory zajmowałam się robieniem kartek :)
Jednak do odważnych świat należy - pierwsze koty za płoty - oto one:


no i druga, trochę w innym stylu



Mam nadzieję, że dobrze zrozumiałam ideę "liftowania" i że ma to ręce i nogi :)
Pozdrawiam serdecznie tych (na razie nielicznych), którzy tu zaglądają :)

7 komentarzy:

  1. Pierwsza zakładka bardzo mi się podoba. Taka ciepła i kawowa, a to piórko nadaje jej oryginalnego charakteru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo ważne są dla mnie takie ciepłe słowa :) pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj!
    Ja też dopiero zaczynam swoje blogowe życie, jeżeli chodzi o handmede. Pierwsza zakładka na prawdę ładna, wykrojniki, dziurkacze? Wzorek na około serduszka bardzo mi się podoba. Jeżeli zaś idzie o drugą nie wiem, czy może trochę za duża, czy może jeszcze bym coś dodała, bo chłodne kolory, błękit barwa przestrzeni zdają się potęgować nieco wrażenie pustki, albo po prostu zrzędzę, bo lubię jak nawtykane jest i trzeba dobrą chwilę czasu poświęcić, aby popodziwiać wszystkie szczególiki :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz, faktycznie druga zakładka jest dosyć minimalistyczna, ale jednocześnie elegancka. Nie do końca miała wyjść taka i faktycznie pierwsza jest bardziej taka "czytelnicza" :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. sliczne sa obie :) napewno beda dobrze sluzyc :)
    dziekuje za udzial w naszym wyzwaniu na Diabelskim Młynie :)
    pozdrawiam serdecznie
    Noami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jedna na pewno zostanie podarowana bliskiej osobie, a drugą chyba sobie zostawię na pamiątkę jako pierwszą tego typu pracę :) Pozdrawiam :)

      Usuń