wtorek, 10 kwietnia 2012

fioletowo mi :)

Na dokładkę zrobiłam dzisiaj jeszcze pracę na wyzwanie SilesianCraft - inspiracja zdjęciem - już kilka dni temu trafiłam na to wyzwanie, ale dzisiaj dopiero znalazłam czas na wykonanie tego, co sobie umyśliłam. No i stworzyłam kartkę w fioletowo-różowej palecie barw na urodzino-imieniny czy jakąś inną okoliczność :)




Kartkę zrobiłam na papierze wizytówkowym i użyłam papierów ze sklepu papierniczego (na razie zbieram kaskę na papiery do scrapbookingu i wykorzystuję materiały, które mam w zapasach :) wstążeczki są z pasmanterii, albo dostałam je od koleżanki w prezencie, a guzik znalazłam w domu. Są przeszycia w papierze - to robiłam ręcznie, bo nie mam maszyny do szycia, ale chyba nie są aż takie krzywe? :)
No i tak powstało to, co powstało. Zaczynam się coraz bardziej wciągać w prace wyzwaniowe, bo to naprawdę fajna zabawa :)

4 komentarze: