sobota, 7 kwietnia 2012

Moje "pierwsze razy" :)

Mój pierwszy wpis na tym blogu :) trochę się opóźnił, bo za dużo było sprzątania, za dużo kucharzenia, za dużo  zakupowego szaleństwo - za dużo pracy, a za mało czasu na to, aby usiąść, coś stworzyć i coś naskrobać na blogu :) Ale teraz mam chwilkę i korzystając z niej chciałabym cosik pokazać.
Mój pierwszy wpis na blogu i tak się złożyło, że przy okazji moje pierwsze wyzwanie i na dodatek moje pierwsze ATC w życiu :)
Zgłaszam je z miłą chęcią na wyzwanie Myśka w Kreatywnym Polu - karciane ATC
Mam nadzieję, że nie jest najgorzej jak na pierwszy raz :)



Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)

3 komentarze:

  1. I Twój pierwszy komentarz :) ode mnie :)
    Fajna karta, radosnych świąt i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny debiut! :) Jakże nam miło,że pierwszy wpis , pierwsza praca jest odpowiedzią właśnie na nasze wyzwanie!:0) Dziękuję za udział w zabawie i serdecznie pozdrawiam - Edi-th DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń