piątek, 9 listopada 2012

Na 60-te urodziny

Ostatnio moja mama poprosiła mnie, abym zrobiła kartkę na 60-te urodziny dla siostry jej partnera. No i jak to mama "Aga weź zrób jakąś kartkę, tylko taką większą i taką ładną - wymyśl coś" :) No i musiałam coś wymyślić, a że nie mogłam się zdecydować na jedną kolorystykę to przygotowałam 4 propozycje. Dzisiaj pokażę je mamie i ciekawa jestem, którą wybierze :)

Propozycja 1 - turkus, błękit i srebro (Papier z UHK Gallery - Casanova)



Jeszcze nie mam maszynki do wykrojników, więc wycinałam sama wszystko, a liczba 60 odbita jest tuszem i posypana pudrem do embossingu :)

2 Propozycja w kolorystyce fioletowo-różowo-białej (papier znowu UHK Gallery Lavender Lemonade) i oczywiście moje kwiatki z krepiny :P



3 Propozycja w tonacji czekoladowo-kremowo-cappucinowo-złotej (papier znowu z UHK Gallery)



4 Propozycja to bordowo-złota kartka z "okienkiem" które sama wycięłam i manekinem z UHK Gallery, wszystko ozdobione złotym embossingiem


Pozdrawiam Was serdecznie w ten bardzo pochmurny i przygnębiający dzień :*

4 komentarze:

  1. Wszystkie piękne, a kwiatki robisz cudne! Ja bym wybrała fioletową :) Ciekawe co wybierze Twoje mama, daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Cath, bo jak zwykle podnosisz mnie na duchu :) Moja mama wybrała ... fioletową :) (od siebie) i niebieską od swojego partnera, a bordową stwierdziła, że chce dostać na urodziny, bo zawsze chciała mieć takiego manekina krawieckiego :P

    OdpowiedzUsuń
  3. No widzisz :) co kobieta, to kobieta :), fiolet rządzi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory :) Wszystkie kartki cudne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń