poniedziałek, 5 listopada 2012

Miło, miło, bardzo miło :)

Jak zwykle w biegu sprawdzam pocztę, a tu taka niespodzianka od  Cath! :) Dostałam od niej wyróżnienie, z którego się mega cieszę i za które bardzo dziękuję :)
candy
Oto pytania od Cath i moje odpowiedzi:
1. Kot czy pies? pies, kot, chomik - przygarnę każdego zwierza :)
2. Wypoczywasz w górach czy nad morzem? wolę w górach, ale bliżej mam nad morze :P
3. Wolisz pisać piórem czy długopisem? długopisem
4. Ulubiony serial? How I Met Your Mother - uwielbiam !
5. Jaki kolor ścian najbardziej lubisz? w tej chwili mam pomarańczowe ściany :)
6. Długi sen czy długa kąpiel? długi sen, aż woda w wannie nie wystygnie :P
7. Jakie są Twoje ulubione kwiaty? tulipany, konwalie, słoneczniki, bez, storczyki, strelicje, alium, bratki - mogę jeszcze długo wymieniać, bo kocham wszystkie kwiaty :)
8. Jaki jest Twój ulubiony zapach? uwielbiam zapach cynamonu
9. Smak z dzieciństwa? wata cukrowa - zostało mi do dzisiaj
10. Który Bond jest według Ciebie najlepszy: S. Connery, R. Moore, P. Brosnan, D. Craig, inny? Timothy Dalton ;)
11. Łyżwy w zimie czy rolki latem? spacer wiosną :)

Zasady wyróżnienia są następujące: „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Moje nominowane osoby:
Joanna - za jej papierowe pasje
Anula - za urocze aniołki z masy solnej
Dekolandia - za róźnorodność
Oliwkowe Pasje - za króliczki ceramiczne
Madzialena - za nieziemskie sutaszowe kolczyki
Bellart - za kolczyki z sówkami
Katrinka - za nietuzinkowe prace
Lawendowa Kużnia - za cudeńka z modeliny
Agulla - za piękne broszki z filcu
Malmys - za kwiaty
Goya Rose - za rysunki, w których się zakochałam

No i 11 pytań ode mnie :)
1. Ciastko, karmel, czekolada?
2. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
3. Muzyka z lat '70 czy '80?
4. Leniwe wieczory czy zabiegane poranki?
5. Którą porę roku lubisz najbardziej?
6.Który język brzmi dla Ciebie lepiej - język włoski czy język francuski?
7.Czy wolisz jeździć samochodem czy pociągiem?
8. Najwspanialsza wycieczka jaką pamiętasz?
9. Jaki smak lodów lubisz najbardziej?
10. Jakiego zwierzaka posiadasz lub jakiego chciałabyś mieć?
11. Gdzie chciałabyś pojechać?

Pytania wymyślane naprędce, ale mam nadzieję, że będziecie chciały na nie odpowiedzieć :) Pozdrawiam wszystkie osoby tu zaglądające - Lemurkowa :D

8 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję, miło mi ogromnie :) jestem wzruszona
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozbawiła mnie odpowiedź o spaniu w wannie :) super słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe, niesamowite, bo ja właśnie wyróżniłam Ciebie - zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za wyróżnienie.Jest mi ogromnie miło:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest mi niezmiernie miło. Bardzo dziękuję za wyróżnienie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję ale niespodzianka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję ślicznie za wyróżnienie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń