niedziela, 21 października 2012

Po długiej przerwie...czas na nowe wyzwania :)

Dłuuugo nie odwiedzałam swojego bloga, ale czasem tak bywa, są chęci, ale splot wydarzeń tak kieruje naszym życiem, że nie mamy czasu na zbyt wiele chwil dla siebie. Wróciłam jednak, mam nadzieję, że na dobre. Bardzo mi się podobały wyzwania, w których do tej pory brałam udział, bo to moc takiej pozytywnej dawki kreatywnej energii - organizatorów i uczestników :) Więc po długiej przerwie czas na dwa wyzwania - pierwsze to wyzwanie w Kretywnym Polu zatytułowane Sunshine, a drugie to wyzwanie z Craftfunem kurs na kartkę schodkową Kartkę schodkową robiłam pierwszy raz, ale kurs jest tak przejrzysty, że nie sprawiło mi to dużo trudności, za to radości, że wyszło z tego coś nawet całkiem "wyględnego" było wiele. Natomiast kolorystyka z wyzwania w Kreatywnym Polu pozwoliła mi zapomnieć na chwilę, że za chwilę listopad, a za oknem mgła :)
Bazą kartki jest biały papier wizytówkowy,a różne papiery w odcieniach słonecznego żółtego to kiedyś tam zakupione brystole. W pracy użyłam papieru z UHK Gallery (zielonkawy papier i wycięty motyl). Kolory kojarzyły mi się ze słonecznikami, więc wykorzystałam takie, które też dawno temu gdzieś kupiłam - nawet nie pamiętam gdzie :P I tak właśnie powstała słoneczna kartka na poprawę humoru :)

7 komentarzy:

  1. Piękne kartki - takie optymistyczne, bardzo lubię motyw motyla wszędzie :). Zapraszam Cię do mnie:
    http://lavenderandrosestories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, ja również uwielbiam motyle i może stąd taka ich ilość na tej kartce :D Za chwilkę dodam Twojego bloga do obserwowanych. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam słoneczniki,dlatego Twoja praca podoba mi się baaardzo :)))
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w naszym wyzwaniu, Aśko_DT CraftFun

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaaa niech powrócą te żywe kolory za okno!! Optymistyczna praca, dziękujemy za zgłoszenie! DT Craftfun

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ladne tonacje. Tez ostatnio wbrew aurze zrobilam soczyscie zolta zielona kartke z cytrusami, ale nie wiedzialam o wyzwaniu, wiec sie nie pobawilam... Dziurkacze brzegowe sa sliczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za te wszystkie miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście tęsknimy za tymi kolorami. Piękna kartka.
    Pozdrawiam z Craftfun :)

    OdpowiedzUsuń