środa, 24 października 2012

Oszczędnościowo :)

Dzisiaj kartka, pierwsza bożonarodzeniowa w tym roku, która miała być stworzona nie z typowych materiałów do scrapów czy kartek I tak właśnie powstała moja kartka - głównym elementem jest choinka z ziaren kawy (ach ten zapach :D). Bazą kartki jest znaleziony gdzieś tam karton, dodałam ścinkowe papiery w kolorze czerwonym i butelkowo-zielonym. Do tego złota fizelina, kawałek wstążeczki, gałązki wierzby, ręcznie robione różyczki z krepiny i kawałek tektury falistej (po opakowaniu na ciasto z pewnej cukierni :P) Jak widać wszystko się może przydać i można z tego stworzyć coś fajnego :)
Kartkę zgłaszam na wyzwanie oszczędnościowe dla scrap-ścinki i na recyklingowe scrapowanie dla art-piaskownicy

8 komentarzy:

  1. Piękna praca :)
    Dziękujemy za udział w ścinkowym wyzwaniu.
    Alexandra - DT Scrap-Ścinki

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze wpadła mi w oko niezwykła choinka! Brawo za pomysłowość. Po drugie zauroczyły mnie skręcone kwiatki! Śliczne. Bardzo dziękujemy za udział w Scrap Ścinkowym wyzwaniu!
    ps. wyłącz proszę weryfikację słowną, to bardzo utrudnia pisanie komentarzy, szczególnie, jeśli po raz któryś okazuje się, że błędnie wpisało się kod.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i baaardzo przepraszam za weryfikację, ale byłam nieświadoma jej istnienia. I dzięki, że mnie uświadomiłaś w tej kwestii - już wyłączone :)

      Usuń
  3. Choinka jest genialna - uwielbiam kawę :) Ależ ta praca musi pachnieć!
    Dziękujemy za udział w ścinkowej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że przypadła Wam do gustu kawowa choineczka :)

    OdpowiedzUsuń